christmas time.


okej, så hääääääär glad blev jag när jag fick paket. haha tänkte att jag skulle vara lite töntig och göra en video istället. hahah. och vilken killer start bild jag fick. haha men jag har iaf inte fått era julklappspaket ännu men jag fått detta och ett igår med tidningar, godis, pepparkaksform och försvarets hudbalsam i. :) era julklappar kommer dock inte komma i tid för jag har inte haft tid att julshoppa. men nu har jag bara ett en sak till att fixa så är jag klar så skickar nog paketet på måndag, så förlåt om det kommer väldigt sent. men kom ihåg att de iaf kommer! :)

nu har jag iaf juuuuuulloooooov! jippie! det är efterlängtat. har inte så många planner men jag hoppas på att jag kan får åka lite slalom och skriskor iaf. men vi får väl se. sen sista så har jag börjat ta magdans, hur svårt som helst. klippt mig, och som den mes jag är så blir jag ju förstås missnöjd, firsören klipper typ tio centimeter av min lugg. jag som hade sparat och sparat. suger. men men livet går vidare.
Veckan innan jullovet så var det spiritweek.
måndag-pjs
tisdag-bundle up.
onsdag- season hat
torsdag- ugly sweater
fredag- lower clase green, upper clase red.
och igår var det assembly och vi fick veta vas senior day eller var det kallas ska vara. och efter graduation får JAG OCH ALLA ANDRA SENIORS FARA TILL DISNEYLAND, CALIFORNIA. can you believe it. CALIFORNIA HERE I COOOOOOME. :) jag är lycklig.

Här är förresten några av våra favoritlåtar just nu, they're sooo catchy. hahah

Glömt att säga att min kompis pappa jobbar som dealer på the bellagio. alltså dit beyonce, jay-z och alla andra går. helt sjukt. och ja, det är tydligen en tjej som graduated last year som är model for forever 21 nu och är tillsammans med en model som typ har varit med i katy perrys musikvideo. helt sjukt hur nära kändisar man är.

vet inte om jag har något mer att dela med mig av. puss och kram alla där hemma. saknar er! hoppas ni tar vara på varnadra och har mycket julstämning.

 

Lite bilder från när vi pyntade julgranen, pyntet utomhus, när vi var och julshoppade i Time square, Las Vegas. och juste min värdmamma har köpte fyra ljus, som en adventljustake. haha och förra söndagen knackade hon på min dörr och hade ett fat med en lussebulle, ett ljus och ett stort glas mjölk. :)


Kommentarer
Postat av: Jenny

Hahahahaha vilken rolig video, typ stumfilm! haha kung! hade du lite att göra eller blev du bara så underbart glad??! haha undra när du får mitt paket!?? snart är det julafton!!!!



och vilken bamsegran! är den hos er eller hos nån annan?

Och vilka fina tärnor!



vad gullig din värdmamma verkar! jättesnällt att göra nånting sånt! det är kul! åh längtar tills jag kommer och hälsar på, det kommer bli asgrymt!! måste bara försöka jobba ihop så mycket pengar jag kan! det kommer bli skiiiitbra! nä nu ska jag återgå (eller egentligen börja :P) plugga! vi hörs!

2010-12-19 @ 11:18:31
Postat av: Lina

:D åh vad kul med uppdatering, saknar dig gumman mega mycket! och jag som inte får åka och hälsa på dig heller buhuuu! Föresten har Robert fått jobb så det känns såååå bra :D nu kan vi börja spara till ett hus! :D



Du ser så grymt bra ut på alla bilder ju! :D Åh min lilla lilla lilla underbara syrra! Ta väl hand om dig! nu när big sis inte kan "knock the bad guys" ! haha tror det blev rätt stavat, kanske lite bra att jag inte kommer till USA alla skulle förmodligen tycka att jag var kass på engelska! Love u!



Puss

2010-12-19 @ 23:35:55
URL: http://fearsofjune.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0