Fika

Hola amigos.
Idag har vi varit och fikat på starbucks. vi försökte ta Fika till USA, alltså själv grejen att gå och fika. Det var chill. annars så spelade vi state igår det var en väldigt kul match. vi fick inte första mål, jag var en stolt assist. (vet itne hur man stavar det.) därefter gör det mål på en hörna och matchen slutar 1-1. Vi går därför in i gold n' gold, Alco får inte ett mål och vi förlorar. Vilket var helt okej för min del, hade varit tvungen att gå upp klockan sju imorse om vi vunnit. Efter match började sedan alla seniors grinna för att det var deras sista high school fotbolls match någonsin, och självklart börjar jag också grina. HHAHAH och skriker typ "stop crying, you're making ME cry." haha men det var en fantastiskt roliga match och verkligen ett minne jag kommer ta med mig hem. Efter match far vi sedan tillsammans med pojklaget på pizza hut. Kom tillbaka till Boulder typ halv ett och gick över på midnight madness. En basketballträning. och vi var så fruktansvärt trötta. alltså allt jag kan beskriva det med är HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHA.... Vi gjorde inget annat än att skratt i en timme i sträck. till och med i bilen hem skrattade vi non-stop. det var sååååååååååååå sjukt kul. Men ja, jag har bilder från gårdagen de ända är att de fortfarande är i kameran och kameran är i mitt rum och jag är lat. dessutom måste jag hinna städa mitt rum innan alla kommer över för att se den fjärde HP- filmen. vilket är om fyrtion minuter och jag tror vi ska äta nu... PANIK. ajaj. hoppas allt är bra. förresten tack jenny för världens mest peppande Mail idag, du är bäst jag älskar dig! <3 puss.

förresten så har jag fått ett mail om vilka resor jag kan gör under mitt år nu. vad tycker ni?

En bild jag glömde ladda upp igår från HC in the Party Bus.

Kommentarer
Postat av: Lina

sötis vad kul att du uppdaterat! Saknar dig massor ju! :)



Puss

2010-11-14 @ 15:20:11
URL: http://fearsofjune.blogspot.com/
Postat av: Anonym

åh en bild på mig ;) jag tycker du ska åka på de där långa resorna antingen east eller west coast, nästan west coast kanske, faaaaaaaaaast jag vill också se grand canyon! vad ska dina vänner välja? vad skulle du vilja se? ;) natur eller stad? och varsågod för mailet, finns här närsomhelst! :D

2010-11-14 @ 21:29:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0