lägesrapport från staterna

Okej, jag har varit sämst. men eftersom vi inte har trådlöst internet så orkar inte jag sitta i datarummet blogga. men jag ska försöka bli bättre men vad har hänt.

- firat halloween, men det blev att gör en pumpa. har ingen bild för jag var inte hemma för vi gjorde pizza och såg på harry potter. sög för jag vill verkligen klä ut mig.
- sett den sista football matchen. då vi verkligen visade att vi var forgienors och tog bilder med folk. hah
- haft den sista fotboll s träningen idag och den sög för hela laget hatar typ varandra nu...
-vi har vunnit divisionals, och spelar om state imorgon. vi är alltså top fyra i nevada hur som helst.
- vi har haft homecoming, då vi hade en party bus :) :) var kul till de hela slutade med massa pistfights för att något hade sönder något i bussen som va var tvunga att betala för.
- haft parade och bonfire innan homecoming. jag trilade ur båten, jag ni vet ju alla hur klumpig jag är så det är väl ingen direkt chock.
- jag har pushed keelins' car genom en korsning men polisen bakom oss.
- gått senior fall thing. typ Ida Johansson. Escorded by Nancy smith. her plans after gruaduation are....
- just jag har stuckat foten igen. dock den vänstra nu och den är inte lika farlig som min högra var förra året.
- jag har färgat håret lite mörkare och måste klippa mig.
- jag har varit sämst på att svara på allas mail.
- jag har varit på en möten om pajdeg. hahha det var något de hade med kyrkgruppen och alltså hon som höll i det var som Bree i DH. och jag skojar itne ens jenny, dessutom ser henne hus och också ut som att de skulle kunna var från westeria lane. (måste lägga upp en bild nu... haha')
- jag har druckigt hot chocolate två dagar denna vecka för det börjar bli kallt här nu.
- jag har ätit glass på cold stone och skämt ut mig.. eller kanske inte skämt ut mig men alltså jag gjorde tydligen en konstig blandning för hon typ ba okeeeeeej, vill du verkligen blanda de?
- har varit i arizona. eller vi for ner till the hover dam och gick på den nya bron. och det är precis där gränsen går mellan staterna. two places at once. (har ni sett a walk to remember... om ni inte har det gör det.)

Denna bild är tillängnad till dig mamma. detta är häxan jag pratat så mycket om. hahah

ja, kommer inte på något mer som hänt. men just nu har vi lediga två dagar från skolan vilket är skönt dock tror jag jag hållet på bli sjuk så jag sov till tjugo i två idag. crazy. men ikväll ska vi se tredje hp filmen efter som del ett av den sista film kommer ut nästa vecka och vi ska fara på midnight show. och sen så ska jag om typ två veckor fara upp till utah och fira thanksgiving. och den 3 dec. ska vi fira lucia här med någon grupp "svea" kvinnor från sverige och jag ska vara tärna och sen så spelar vi ju om state imorgon och då får jag förhoppningsvis träffa Jessica eftersom det är i virigin valley. (Jessica är en av den fina flickorna jag var med i NY.)


Kommentarer
Postat av: Jenny

men vaaa?! bree? shit var hon lika pedantisk i verkligeheten? lärde du dig något fint pajrecept att dela med dig av?? coolt! hur trillade du ur båten?? du har varit med om sjukt mycket hör jag! du är bäst!

2010-11-12 @ 11:42:21
Postat av: Jenny

haha nu förstår jag det var inte bree utan någon som bree, alltså typ som jag :P haha men laga paj!! kul! jag vlll ha ett riktigt kök! cool häxa förresten vi fixar en sån till nästa år! typ mitt inne i stan på en lyktstolpe eller nått!

2010-11-12 @ 11:44:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0