IN N OUT

Heeeeeeeeeeej!
jag har nu at the moment ont i magen. :S har precis kommit tillbaka från in n out. alla har snacka att deras chessburgare är to die for så idag när vi for och köpte tröjor inför HP på torsdag så for vi och åt där. det var gott, pommes fritsen kan jag dock skippa var inte alls som vår svenska men milkshaken var helt ok den med. Imorgon ska jag och mathilda skriva upp oss för magdans, blir det vi kommer göra nu när fotbollen är över. Kommer bli bra för min abs. och juste idag fick jag världens överraskning. fick ett diplom och godis för JAG är A STRIAGHT A STUDENT. hahaha detta är något ni bara kommer se en gång, iaf efter vi är klara med the scarlet letter. usch säger jag bara. hoppas alla har det bra? puss och kram.



ahah alltså jag är sämst men kan någon hjälpa mig. hur vänder man på bilderna för jag vänder dem innan jag laddar upp dem men det blir fortfarande åt fel håll. :(

Kommentarer
Postat av: Lina

Jisses du går i mina footstep jag fick ju diplom från östra för att jag var en stolthet för skolan! hahaha! Går det bra i skolan alltså eller vad e de för diplom? :D



Saknar dig min underbara och jag lånar din bild och slänger upp på bloggen du är tok söt! Nathalie saknar dig också föresten! Och jag ska nu slänga upp min önskelista eller om nån timma eller så :P



Love u!

Puss

2010-11-17 @ 20:48:12
URL: http://fearsofjune.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0