rädda joppe död eller LEVANDE.



Okej, med denna finna rubrik. tänkte jag bara säga jag lever, överlevde thanksgiving och Utah (som faktiskt har helt OK kranvatten). Och att jag älskar min knasiga mest fantastiska mamma och pappa och systrar. tack för finna skypesamtal. älskar er! puss



(förklara lite, vi diskuterade visdomständer eftersom jag kanske måste opera bort min.... :S och juste det hade ingen mick eller kamera så jag pratade med mig själv samtidigt som jag skådade mina vackra dubbelhakor på skärmen. riktigt trevlig syns. men ja, de skrev tillbaka. shit (oj, så får du inte säga... inappropriate) vad jag är dutkigt på förklara. galet! hahah way too tired)

Kommentarer
Postat av: Jenny

hahaha den historien har jag inte hört av pappa! ;P haha "jag var hungrig och sugen" :P

2010-11-29 @ 20:56:35
Postat av: Lina

att ni typ missar min födelsedag, snacka om att jag får vara besviken och vänta mig många fina presenter jag fyller ju faktiskt jämnt. 25 är ju en ganska stor ålder och då borde man ju bli uppvaktad på sin födelsedag av sin familj, men icket du snor dom till USA, vad är det för stiiil?! buuuhuuuu!



Hoppas allt är bra med dig sis, sitter och knåpar på din julklapp serru. puss

2010-12-01 @ 20:14:31
URL: http://fearsofjune.blogspot.com/
Postat av: Jenny

vegas baby! uppdatera!!!!!!! har du fått mitt paket?? ;)

2010-12-17 @ 00:25:34
Postat av: Lina

olala ny header!



Men hörru uppdatera jag vill se bilder o dig! Saknar dig min lilla gullunge. Vart så himlans märkbart igår när jag gick på stan och såg norrmjöle bussen och började spana efter dig och sen inser jag ju att du är i Usa :/ Saknar dig! Fått mina paket med mamma ännu? sen så får du ett annat med posten också men det kommer komma lite senare.. :D

2010-12-17 @ 09:03:54
URL: http://fearsofjune.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0