P...I...C...T...U...R...E...S



FRÅN FOTBOLLSAVSLUTNINGEN OCH HARRY POTTER.

- I helgen har jag varit på en artonårsfest. helt okej, vi dansade sen for vi på afterpartyt som vart tråkigt. men vi fick skjuts av Jake (han som är klädd som dumbledore, hur snäll som helst) eftersom Mailn och Mathilda inte är arton och har curfew av the town att de måste vara hemma tolv. Sen så i lördags komma kontaktpersonen och pratade med mig, jag åkte till mathilda för att öva inför lucia. Därefter såg vi skolpjäsen och for till en hejdå-fest för en kille typ ingen kände. Var inte speciellt skoj så vi for till froyo, det är typ glass för att sedan dra oss hem till sam.

- Juste fotbolsavslutningen var inte så mycket vi fick typ middag, såg på ett bildspel, gav våra tränare ett lapptäcke och en bild med våra namn på  som vår assisterande tränare också fick och så fick vi diplom.
men Harry Potter däremot :) vi var där två timmar innan så vi gick om kring och kastade spells on people. sjöng till den är sången.. jag och Austyn fastnade för Ron, Ron, Ron WEASLEY. hahha och tro det eller ej enda gången jag hoppade till under filmen var "ORMEN". ni som har sett den, ni vet alla vad jag pratar om. och ELIN filmen är bra!. gå och se den om du inte redan har det. men det är inte den bästa av dem alla.
SOFIA jag såg det mail, ska försöka svara imorgon har mycket att göra men ska försöka klämma in det någon dag. tills dess stay away from trouble, please. :) Jenny samma sak gäller dig. puss och kram på er alla. :)

Kommentarer
Postat av: Jenny

gud vad du hinner med saker! verkar ju asgrymt jag ska se filmen nån kväll i veckan :D haha vad kul att ni hade klätt ut er och förhäxade folk.. :P snygg t-shirt får låna den och klä ut mig till hp nån dag :D puss puss

2010-11-22 @ 12:22:17
Postat av: Lina

OLALA vad kul ni ser ut att ha! Jag har redan planerat lite för sommaren, jag kommer vara i stugan en massa med kidsen så ska du och mamma och pappa också vara där :) Så får du vara lektant till Natta :P haha! Miss u!

puss

2010-11-22 @ 23:00:46
URL: http://fearsofjune.blogspot.com/
Postat av: s

HAHAHAH, jag lovar gumman :)

så himla snygg du är på bilderna btw, HÖRS SNART!

2010-11-23 @ 21:56:49
URL: http://sofiawiklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0