gaahah

Hinner aldrig blogga och har en bok som jag måste läsa ut denna vecka som jag knappt börjat på. PANIK. men ja, i veckan är det spirit week för homecoming är på lördag :) i'm excited. vi är typ 20st i vår grupp och vi har hyrt en partybus (googla det, första bilden ser typ verkligen ut som vår :) :)) men hinner inte skriva så mycket, men jag lever och äter och sover lite och stressar över skolan lite smått och längtar tills helgen. Gjorde förresten två mål i dag om någon är intersserad. hahah just var på in and out i fredags, då vi förövrigt var lediga :) och ja, då efter vi ätit så går vi ut på parkering och jag har ingen aning om vad vi gör tills jag hör hur någon hööukkk (tänkt dig ljudet innan någon spyr) ja det stoppar fingrarna i halsen och spyr upp maten. det var ääcklig så jag och jake gick tillbaka in men tydligen  har det några som gör detta varje torsdag då det möts och har ett throw up party. jag fick en inbjudan men i think i'm gonna pass on that one..... football players.. vad mer behöver jag säga..  ( och ja, jag råkade göra någon inställning med min blogg så den ser helt störd ut jag vet.) saknar er! puss






















här är iaf en bild  från matchen i fredags. vi förlorad stort!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej! ah sjukaste bussen! låter som du har skojj och får nya upplevelser.. haha throw up party??! sjukt! Hoppas allt är bra, saknar dig!

2010-10-13 @ 10:17:21
Postat av: Lina

haha värsta publiken ju! och vad duktig du är som gör mål! :D Får träna Nathalie lite så kan ni spela när du kommer hem ;)



ÅH VAD JAG SAKNAR DIG! ska googla bussen nu!



Puss

2010-10-15 @ 21:30:59
URL: http://fearsofjune.blogspot.com/
Postat av: Lina

höööörrruuu! uppdatera för faaan! haha! Vill ju se bilder på min lill sis saknar ditt face ju!



Puss

2010-11-10 @ 23:14:49
URL: http://fearsofjune.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0