Labor day.

Idag ar det Labor day. och denna dag har jag spenderat med Malin och the Mongomery's. Jag vaknade klockan sex eftersom vi skulle fara till Lake mead. De har typ varsta rika och har en egen båt, så idag har jag och Mailn levt fancy (eller Malin lever iofs alltid fancy men men...) ja, det var hur kul som helst och jattefint dar. jag provade wakeboarding for forsta gangen, men det gick inte sa jattebra, men det har lovat att jag ska lara mig under aret. I am excited, men det var jattesvart och nu har jag traningsvark i mina armar. Sen sa åkte vi också någon slags ring efter båten ( ar egentligen inte en ring, men jag och Malin kommer inte ihåg vad den heter och det var som en platt som man bara holl i sig i, något som måste provas, det var galet roligt. Sen så hoppade jag, Tanner, Travor och Ashlyn från en klippa. Jag som ar hojdradd och allt. Sen for vi tillbaka till huset, duschade  och sen for alla barnen (jag, Malin, Ahslyn, Maddie, trevor, Tanner) till något southern stalle, hette något med det iaf. och Malin ar en sådana fantastisk person så hon betalade for alla. Vem ar så snall? forutom min basta norska kompis :) Nar vi sedan kom tillbaka tankte jag och Malin gora vara homework tillsammans men då kommer Maddie in och sagar att Ashlyn undrar om vi vill fara och shoppa istallet, vilket ledde till att matten fick vanta.  Och just nu sitter jag i Malins rum och hjælper henne lite med matten eftersom jag redan ar klar med min :)

PS. Emelie jag skickar ett mail till dig någon dag och berattar allt du undrar :)

 


Kommentarer
Postat av: Emelie

Det låter bra :) det såg inte hel fel ut där borta! och roliga saker får ni göra också :D

2010-09-07 @ 15:32:50
Postat av: s

ida,jag måste bara säga att jag blir lite smått avis på dig ;)

2010-09-07 @ 18:28:36
URL: http://sofiawiklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0