The Cake Off



Idag for jag och Malin med några andra tjejer till kyrkan där vi skulle tävla om vem som gjorde den snyggaste bröllopstårtan och ja, vi vann inte men min och Malins presentation av tårta borde verkligen fått den en vinst, men tyvärr inte, kanske förstod det inte norska och svenska... vem vet. aja, det var iaf roligt. och eftersom jag och Malin är så duktiga hade vi redan gjort läxorna tillsammans innan (vi gör de ofta tillsammans för det är lättare och ROLIGARE) men ja, sen så tänkte vi fort sätt på det spåret och äntligen få våra "nya" mobiler att fungera och ja, det gick inte så där jättebra. Vi kom ganska långt med Malins mobil och hon behövde bara gör ett test call, så skulle den vara aktiverad men det ville säg inte. Och alltså vi var nog inte de bästa på det där, för jag misslyckades redan med att skrapa fram koden som man skulle börja aktivera mobilen med, jag råkade skrapa med hela koden och  ja, det var inte så man skulle gör av någon KONSTIG anledning. förstår inte men, ja amerikaner de är ju som det är.. hahah nä, men alltså seriöst jag är sämst. åh, jag är inte den enda som tycker det, för när Trevor kom och typ frågade vad vi höll på med så visade jag honom mitt typ kort med koden på som alltså inte fanns kvar, så sa "whaaat did you do?" kollade på mig med ett ansiktisk uttryck som typ sa "är du dum i huvudet" och ja, stirrade typ i en hel minut på mig med det facet, det var läskigt. alltså förställ er själv i den situation. ja juste, läskigt. så ja, jag har fortfarande inte fått min mobil att fungera. tog med mig kamera till kyrkan med tog inga kort, eller gjorde det med Malins kamera. Jag ska blir bättre jag lovar . men ja, idag fick jag och Malin unofficaly veta att vi båda kommer spela varsity, alltså fotbollslaget snackar vi nu, och ja, det bättre. (inte alls av den anledningen att jag måste för jag är senior, utan för att vi är bäst.... hah) men ja, hade som sagt har jag inte tagit några kort så ni får se fantastiska bilder tagna av min datakamera. men jag lovar att jag ska ta blider på fredag, då har vi vår första hemma match (nu snackar vi football) och ja, det är assembly så vi får korta lektioner. JIPPIE. Jag gillar denna vecka eftersom vi också var lediga i måndags. :) och imorgon är första lektionen då vi ska dansa i dance clase, fick kläderna idag, det är TIGHTA. är allt jag har och säga... aja, nu ska jag sova. Hoppas ni alla har det bra där hemma! Saknar er!

Ps. (snälla bli inte rädda jag vet att jag ser galen ut) kortern är ifrån gårdagens träning  och ni kan se hur svettig och röd man blir, alltså det är jobbigt att spela fotboll i en och en halv timme i fyrtio grader, vill jag säga. OCH den andra jag vill säga är att jag typ redan fått shorts bränna, efter TRE träningar. Men jag ska bättra på den med lite fler träningar. den kommer bli awesome, precis som jag alltis velat ha den. och det tredje jag vill säga är har ni sett min muskler helt otroligt. Jag är ju typ boulder citys starkaste kvinna. Lina är du inte stolt? hahah och jag ska sluta nu är alldelse för trött för detta.


Kommentarer
Postat av: Lina

:D klart jag är stolt är ALLTID stolt över dig ju :D

2010-09-12 @ 00:05:14
URL: http://fearsofjune.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0