I'm still alive.



okej, det var ett tag sen jag uppdaterade men jag har inte riktigt haft tid eller ork att uppdatera. men ja iaf så lever jag. har börja få mycket i skolan och har redan haft både prov i historia och matte. men jag har iaf spelat tre fotbollsmatcher här nu med JV laget och nu till veckan blir det förmodligen varsity om jag kommer ihåg passet imorgon. lyckades faktiskt till och med att göra mål i tisdags, att det typ var världens fulast skott behöver vi ju inte tala om. haha vad mer. jag juste jag har sett min första football game. det var typ värsta grejen förskolan osv. men jag förstod inte riktgit reglerna så jag tycker inte de var så speciellt. men eftermatchen får vi till in and out, vilket var trevligt. sen så har jag typ inte gjort så mycket, sett film med några från fotbollslaget, varit och shoppat, haft ett till pasta party då vi gjorde t-shirtar och idag skypade jag för första gången. :) men mamma och pappis. det var super kul. jag var värsta rädd att jag skulle få mycket hemlängtan osv, vidare efterråt men icke. känner mig mer tillfredställd (jag vet, inte det bästa ordet. låter bara obehagligt men det var det bästa jag kommer på. har lite svårt att komma ihåg alla svenska ord.) åh alltså alla som vet att jag äter glass typ jämt och ja, det är typ du Elin eftersom du alltid ringer när jag äter min glass men alltså jag har hittat meitt paradis. det heter typ couster eller nåt och det är glass med extra mycket glass. det är underbart. åhhh så gott, jag dör typ och sen forzen yoghurt. vilket är yoghurt som smakar glass och man får välja mellan massor med smaker, sen typ jordgubbar, kiwi, annans och massa annat gott och sen typ strössel, m and m och ja, det är typ himlen. du väljer vad du vill och sen väger de det bara. men ja,  har inte så mycket att skirva förutom att det är underbart gott.

Mathilda, den andra svenska utbytesstudenten.

Några av tjejerna från fotbollslaget.

Det här är ett sillyband som jag fick av Tanner, Malins värdbror. Alla har typ dem och det är armband i gummi som blir figurer. detta är en golfare om ni som min föräldrar inte ser det.


Kommentarer
Postat av: Lina

Klart du inte får hemlängtan när du inte få se mig :P Vänta bara :P haha!



Ska försöka spela in när Nathalie skickar slängpussar ända till dig i USA :)



Saknar dig puss!

2010-09-20 @ 13:01:23
URL: http://fearsofjune.blogspot.com/
Postat av: Britt

Hej cool blogg, du verkar ju ha det skitbra! Jag ar utbytesstudent i Erie, Pennsylvania. Tankte om vi kunde lanka till varandra?? om du gor det^^ min blogg heter www.brittiusa.blogg.se Hor av dig :)

2010-09-23 @ 00:59:07
URL: http://brittiusa.blogg.se/
Postat av: sanna

haha kul, verkligen ALLA har sanna armband har ocksa :D

2010-10-02 @ 23:40:18
URL: http://sannalouisiana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0