"The-Song-Which-Must-Not-Be-Named"

Okej, idag är det fredag. och för många där hemma tänker ni. yeeees, fan vad skönt med fredag. helg!, kyckling på fredag. da.da.daaa.da.dA, gå ut på krogen,  dansa en sväng på täftelogen osv. men här min vänner betyder det något helt annat. "härligt ännu en av dessa fredagar när jag bara vill klös ut ögon på mig själv och banka huvudet i en cementvägg". kanske en aning överdrivet. but you get the point. allt detta pga. REBECKA BLACK........

Fredag = att alla går runt och sjunger. It's Friday, Friday. Got to get down on friday.... FUN FUN FUN.

Idag blev jag till och med så lyckligt lottade att MALIN OCH GABI came to my desk during history and serenade me, with this amazing song (JAA detta var ironi).



En nydligt tagen bild på mig och malin. På bilden kan ni se drag ifrån it'sfridaysyndrome. Which now days, unfortunately, is a very common sight here in Boulder. It kicks in only a few seconds after you hear the first chorus. So PLEASE, PLEASE be careful and watch out.

Love, Ida.

Kommentarer
Postat av: Lina

åh åh åh åh tack tack tack för all uppdatering så underbart att få se lite bilder på dig. när skulle vi skypa ikväll? :) Puss

2011-04-09 @ 09:54:54
URL: http://fearsofjune.blogspot.com/
Postat av: mamma

Härligt härligt men Farligt, farligt med den låten, den fastnar fort!!

2011-04-09 @ 11:19:06
Postat av: Jessica

Oh my gosh! Everybody sings it here too x) haha

2011-04-15 @ 03:23:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0