iT iS aBOUT tIME.

medan min syster är världens mest brunast, varmaste, illaluktande klick, och hellre ser på big brother än att skypa med mig så tänkte jag uppdatera med lite bilder. idag är det PÅSK. och även sista dagen på vårt spring break.som har varit alldelse underbart. lite synd att det är över men uppkommande vecka har vi en till spririt week. så det blir roligt. men här har ni iaf.

Powder puff.








mina kära vänner gjorde en skylt. :)

hade problem i söndags. så därför blir detta inte uppladdat förrän nu.




Kommentarer
Postat av: Lina

Vad bra att du göra stora syster en snäll tjänst och uppdaterar medan den illaluktande bruna klicken som fastnat för BB nördar sig haha!



Föresten du skulle varit med i påsk när vi var i stugan det var super mys, kommer bli kung i sommar, tänk om vi är allihopen och spelar kubb å så kommer ju bli GREAT! och fan vad snygg du är btw!



Love u! Puss

2011-04-27 @ 07:58:02
URL: http://fearsofjune.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0