Last Spirit Week



Innan prom hade vi ju som sagt spirit week. och här kommer lite bilder. Bara för att jag vill göra min gravid syster glad. älskar dig! känner att jag kanske borde försöka hitta någon såndär utmaning, när man har ett team för varje dag. för lets be honest blogg är ingen för mig, inget jag är särskilt bra på. och det hjälper kankse inte när jag inte läser igenom vad jag skriver och förvirrar er alla. haha. jag och blogga, är alltså inte som handen i handsken. men men... oh well.



Tourist day, och självklart så i'm rocking sock with sandals. knöt tröjan lite snygg över höften och hade en sovinir tröja ifrån Götet. I LÖÖÖÖÖVE AMERIKAT! (detta är svenglska för er lite äldre out there)

Haha älskar zoe till höger, klockren turist.

Twin day.


Western' day.



NU till min personliga favorit. SENIOR CITIZEN DAY




Liten walker crash in history. haha. en norsk gamjävla kärring ville visa upp att hon spenderat tid på gymmet.
jag gick all out denna dag, och trodde absoult jag skulle vara den enda med walker. men ack, så fel jag hade. men vi hade små walker parkeringar i nästan alla klasser. önskar att jag hade ne bild av dem...absolut the best dress up day! Tack Malin för detta förslag.



Nämen, vet du. nu hörde jag inte vad du sa. WHHAAAAAAAT?


Tycker personligen detta är den bästa bilden. gillar marias kommentar till bilden på facebook, som liksom förklarar allt. HURRYING TO CLASS. haha

Celebrity day.


Jag är nionde barnet, Joy Anna i the Duggar family. haha en tv-serie called 19 kids and counting. och jag och gabi var två av barnen. vi hade syskonen lite all over the campus. (btw lägg alla märket till att jag fått lite mörkare nyans! )



Haha min historia lärare dressed up as jim from the office. härlig snubbe det där. och på bilden har vi även brittan, justin bieber, ke$ha osv.


bilderna är kopierade ifrån facebook, inte jag som taigt dem, vilket de vänsta hörnet på de flesta av dem kanske avsläjar med mment. haha. men kankse kommer fler bilder. har inte tömt min kamera än. men ja, lite av the high school life. hoppas allt är bra med er där hemma! puss

Kommentarer
Postat av: Norsk gamjävla kärring

jo, bare hyggelig. heheh. du var en av dagens beste uten tvil! mangler bare videoen av deg og whitney nå :)

2011-04-08 @ 06:24:13
URL: http://malinintheus.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0