HOLA.

HAHAH idag har varit första dagen på den andra terminen här i usa. alltså också den sista. Tiden har gått så sjukt fort att det inte är sant, men samtidigt inte. Hur som helst idag så blir alla sophmores tillsagda gå till någon möte/föredag/gudvetvad och helt plötsligt ropar läraren upp mig och mathilda. förvirrade som vi är går vi upp och får ett papper. jag öppnar pappet lite halvt och läser breakfast. hmm tänker jag och sedan öppna jag pappet/brev och där står det.


Congratulations on being selected Student of the 2nd Quarter.
You are invited to a breakfast on Tuesday, January 25th at 8:55 a.m in the main office.
See you there!

HAHAH så imorgon istället för spanska ska jag alltså äta frukost. sweet. hahah vet inte riktigt om det är en jätteinsats att få detta från spanska steg 1 och jag tagit spanska sen jag var tolv. oh well, free breakfast inget jag säger nej till eftersom morgontrött som jag är så hinner jag nästa aldrig att äta frukost.

Fick förresten paket från sverige idag med geisha, kycklingsgrytsmixar och BÉARNAISESÅS att äta med det torra söndagskötten YAY. made my day.

Kommentarer
Postat av: Lina

yeyyy! Fan vad tufft undrar vad det blev för lyx frulle! Föresten du måste börja uppdatera oftare det är så himlans kul att se dig på bild!



Och jaaa jag är sämst på att lägga upp videos men jag ska ta tag i det jag lovar. Önskar du hade sett lillan nu hon har morgondans här i vardagsrummet köket och hallen springer runt och alallalllaaaa:r haha och viftar med armarna!



Love u! puss

2011-01-26 @ 08:33:02
URL: http://fearsofjune.blogspot.com/
Postat av: frida.sj

2011-01-28 @ 13:59:17
Postat av: frida.sj

oj jag glömde skriva råkade bara kommentera:] visste inte att du hade en blogg förrän elin visade mig!

SÅ kul:)!

haha ofta du "vann en frukost"?:D Coolt! korpen i sommar!!!!! PUSS

2011-01-28 @ 13:59:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0