JAJAMEN.


oKEJ. Det var ett tag sen... har precis börjat min andra skolvecka 2011. känns som det är en evighet till sommaren. Vilket både är en bra och dålig sak. vill träffa er alla underbara svenska men samtidigt vill jag inte lämna alla underbara amerikanare. EN väldigt konsitg känsla. att både vilja stanna samtidigt som att vilja hem. men ja, att fira jul var verkligen annorlund utan johanssonspotatisland. men luckly så filmade de hela dagen så jag kände mig delaktig, jag vet hur lycklig Tim blev över hästkalandern och att Sören älskade tomten på motorcykeln. TACK för detta! och of course sången. hahahhahahahah och Lina min värdbror såg den faktiskt samtidigt. hahaah. Men jag hade en trevlig jul. men hemlagda köttbullar (inte som mormors dock, inte ens i närheten efter en viss incidence. Men jag fick otroligt många och fina julklappar. TACK ALLA!

okej, börja på detta inlägg för ett par dagar sen och skulle försöka ladda upp en video från julen men funkade inte så jag gav upp, därför tänkte jag att jag skulle gör klart det nu, men helt ärligt orkar jag inte ladda upp alla bilder det tar evigheter. men kom ialla fall just hem ifrån att ha varit hos sam och sett på ppl, sedan for vi med och men några andra kompisar till frozen yogurt och sen hängde vi i parken. händelserikdag, jag vet.

puss och kram alla där hemma. Ni är saknade.

BTW imorgon ska jag nog införskaffa mig en ny kamera och förhoppningsvis ett par nya skor.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha vart inte din värdbror mäkta imponerad över våran skönsång haha! :P



Saknar dig med min lilla plutt, undrar om jag ska skicka med pengar med mamma och pappa så får ni shoppa lite snygga kläder till mig där borta alltid kul med nåt från USA lixom :) Föresten vill du att jag lägger upp nå video när nathalie visar var kroppdelar och hur djur låter, tänkte försöka fixa det i veckan nämligen :)



Puss

2011-01-17 @ 14:25:13
Postat av: Sam

that is such a cute picture of us

2011-01-22 @ 08:23:07
URL: http://samiamlasvegas.blogspot.com/
Postat av: Lina

Åh vad glad jag blir när du skriver så! :)

2011-01-24 @ 18:48:47
URL: http://fearsofjune.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0