10 JUNI

Eftersom det varit fullt rulle här den sista tiden så har jag inte haft tid att skriva detta. Men den 10 juni var en stor dag. det var min storasysters födelsedag. Hela 25 år!



Hon har alltid varit min beskyddare och jag är oerhört tacksam för att få kalla henne min syster. Hon är en glad, spontan, underbara, vacker, snäll, sten "kul" person. Hon är en fantastisk mamma och syster. Hon är målmedveten och lyckast med allt she sets her mind to do.
Nu så här i slutet av året och det är dags att börja bege sig hem, så är en av sakerna jag faktiskt ser fram emot är att kram och umgås med dig. Jag hoppas vi umgås mycket i sommar, jag älskade att handla godis på coop och sedan dra hem till dig och se på en film, jag längtar tills vi kan fara och shoppa tillsammans och när vi kan fara och leka med barnen på badstanden. Jag älskar våran stor passion för glass och ser fram emot mycketglass ätande tillsammans i sommar. Svårt att beskriva hur mycket jag älskar dig, så jag låter bilderna tala. Men JAG HOPPAS DU HADE EN UNDERBAR FÖDELSEDAG, LINA MIN FINA. <3 SAKNAR DIG!


Kommentarer
Postat av: Lina

NAAAAAW, blir ju tårögd! ÄLSKAR DIG OCKSÅ MIN FINA UNDERBARA LILLA ÄNGEL! Klart vi får hänga järnet i sommar! Saknar dig med massor! puss puss!

2011-06-14 @ 11:58:51
URL: http://fearsofjune.blogspot.com/
Postat av: Jenny

fint! :) men jag saknar att jag inte fick någon på min födelsedag! ;P

2011-06-15 @ 16:34:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0