Daddy, Daddy Cooool.

My dear loved father B.
I just want to tell you that I love you. You are the best father a girl can have. When I woke up this morning and read your e-mail, it just made my day. I miss you.
love, your daughter.



Vi måste förresten ta en bild tillsammans har ju typ inga.

P.a.p.p.a B
Jag älskar att du bjuder på dig själv, att du är en chokladälskare precis som jag, att du stjäl trädgårdsmöbler från butiker, att du beställer in en klocka iställe för notan, jah älskar att du alltid har taskiga och elaka kommentarer till mig, jag älskar när du köper go' fika och snacks när mamma inte är med, jag älskar att fika kvällsfika med dig, jag älskar att se hockey med dig och tvn, jag älskar att sjunga i bilen med dig.. eller det är nog bara jag som sjunger jag älskar att åka bil med dig rättar sakt, jag älskar att läsa dina mail, jag älskar när du grillar kött till middag, jag älskar dina värdelösa skämt, jag älskar att du gav dina bra gener till mig och inte Lina eller Jenny, jag älskar att du är lätt att prata med och alltid finns där för mig, jag älskar att iakta dig på morgonen (it's GREEEEEEAAAAAT), jag älskar att hjälper mig med matteläxor osv. även fast jag skriker på dig för att jag inte förstår, jag älskar att du är min pappa. tack för att du finns! du är bäst. ÄLSKAR DIG. BARA 48 DAGAR NU!!!! älskar alla er andra också, men idag saknar jag verkligen dig pappa!

Kommentarer
Postat av: Lina

bra gener till dig och inte till oss, bullshit haha, vem är det som är mest lik pappa mon tro? vem är det som fått hans fina ögonbryn mon tro? jo jag jag jag :P haha!

2011-05-06 @ 08:11:46
URL: http://fearsofjune.blogspot.com/
Postat av: Jenny

underbart! pappa är väldigt bra!! han små tjafsas med mig nu när jag är hemma och inte du haha alltid ska det vara nån! haha jag älskar också pappa B! puuuss

2011-05-06 @ 11:42:44
Postat av: Anonym

Det är svårt att vara ödmjuk när man är hm-hm-hm-hm som jag

och det är ju kul att få det bekräftat.

2011-05-09 @ 12:34:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0