KARIN GUN-MARIE JOHANSSON

liten uppdaterning här ifrån vegas. först och främst om 24 dagar så sitter jag omfamnade av min kära mamma, pappa och syster. fattar ni detta?? det gör inte jag. har inte sett dem sedan 27 augusti. för det andra så om måste jag säga att jag har världens bästa mamma precis som alla andra. men vet ni vad. min är faktiskt bäst. hon är den mest godhjärtade, kloka, mysigast, flitigaste, vackraste personen någonsin. hon är fantastisk, underbara och helt enkelt too good to be true. Älskar dig, kära mamma! hoppas alla där hemma tog hand om dig. din present ifrån mig blir...........



- present kort på en 30 min massage och fruktost på sägen valfri dag denna sommar!

och för det tredje imorgon får jag följa med malin och hennes familj to the lake. så jag är glad. :)

puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0