PENE NABON MALIN.



(har drabbads av solsting och käkar nu mera hår, antar att det är något man måste lära sig acceptera när man numera bor på en plats där solen och värmen faktiskt trivs.)

Min pene nabo malin. har goy med min kamera nuförtiden. och ni vet ju alle hur flink jag är uppdatera bloggen min. tänkte därför bara tipsa om norske jämtans blogg. hon är en flink, morsom, rar jänte. jag är siker på att hennes bestefar och bestemor är stolta över hennes vana med att spise gulrötter. okej, nu ger jag upp malin, norskan kommer väl hoppas jag,. men ja, tar detta på svenska. mina kära läsare, alltså mina systrar och föräldrar ( är det någon annan som kollar in här???) har som bara kommentarer från lina eller jenny. men iaf. var creepers och stalka min norska nabo malin här:

Pene jänte 1.0


Kommentarer
Postat av: Mamma Elin

Jeg følger med deg pene, flotte Ida.. Velkommen til Lillehammer og Norge:)))

2011-05-28 @ 22:38:31
Postat av: Mamma Elin

Jeg følger med deg pene, flotte Ida.. Velkommen til Lillehammer og Norge:)))

2011-05-28 @ 22:40:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0